Sanur, laatste dag :(

25 maart 2016 - Sanur, Indonesië

Sanur, de laatste vier dagen zijn hier omgevlogen. Wat hebben we allemaal gedaan? Natuurlijk veel souvenirs gekocht. De plaatsjes, Mas (houtsnijwerken), Celuk (zilverstad) en nog veel meer bezocht. Prachtig om de kunstige nijverheid van de mensen hier te zien. En niet met dure machines en gereedschap. Nee gewoon simpel je voeten als bankschroef inzetten en dat versleten hamertje en iets dat moet lijken op een beitel inzetten. Echt vakwerk! Helaas is vandaag de laatste dag aangebroken. Het is nu 11:00 uur en we liggen bij het zwembad. Om 16;00 worden we opgehaald door onze chauffeur om naar het vliegveld te gaan..., omstreeks 19:30 stijgen we op voor de lange vliegreis. Vluchter. GA0088 zal ons op zaterdag 07:30 op Schiphol Hopenlijk veilig dropen. Goed om dan onze priscilla en Danny en Indy weer te zien!!! Het is mooi geweest! Een ervaring die we koesteren en niet snel gaan vergeten.

1. Diana en Theo en boys:
    25 maart 2016
    Oh fijn .Wij zijn blij dat jullie er weer bijna zijn
    Bidden op een goede thuiskomst en hopelijk zien we elkaar snel .
    Zeker een reis voor jullie om nooit te vergeten.
    Houd het vakantie gevoel thuis nog lang vast
    Liefs Theo,Diana en de jongens
  2. Rob Van Beem:
    Trouwens
    Er staan foto's van duiken op nu!
  3. Joke:
    25 maart 2016
    Hoi wat fijn dat jullie zo, een mooie vakantie hebben gehad.Een goede veilige thuis komst En hopelijk zie we jullie gauw !
    Dikke